Unitel хөтөч Univision хөтөч Ger Интернэт хөтөч

Таны мэдлэгт | Алдаатай гүйлгээ гэж юу вэ? Түүнээс хэрхэн сэргийлэх вэ? /Юнител/

Банкны дансаар утасны төлбөр төлөх болон цэнэглэлт хийхдээ гүйлгээний утга хэсэгт утасны дугаараа бичээгүй эсвэл буруу бичсэн тохиолдолд таны гүйлгээ алдаатай болдог. 

Үүнд:                                                                                                                   

  1. Гүйлгээний утга хэсгийг хоосон илгээх                                                                   
  2. Гүйлгээний утга хэсэгт утасны дугаараас бусад утга бичих. Жишээ нь: Төлбөр төлөх, утасны төлбөр, овог нэр гэх мэт                        
  3. Утасны дугаараа дутуу, буруу бичих, зай авах 
  4. Дансны дугаар андуурч гүйлгээ хийх

Санамж:

  1. Банкны апп ашиглан төлбөр төлөх бол төлбөр төлөх хэсгийг, цэнэглэгч карт авах бол нэгж худалдан авах хэсгийг сонгоно.
  2. Та гүйлгээний утга хэсэгт зөвхөн төлбөр төлөх болон цэнэглэлт хийх утасны дугаараа бичнэ.
  3. Гүйлгээ алдаагүй, амжилттай хийгдсэн тохиолдолд 15-20 минутын дотор таны төлбөр амжилттай төлөгдөнө.

Зөвлөгөө:

  1. Хэрэв гүйлгээ алдаатай болсон бол ЭНД дарж ажилтантай холбогдоорой. /Гүйлгээ ажлын 1-3 хоногт шийдэгдэнэ/
  2. Банкны апп ашиглан төлбөрөө алдаагүй зөв төлөх зааврыг ЭНД дарж аваарай.